Carte blanche

0kommentarer

Snart är det dags för klassens andra praktik. Det känns som att det var nyss vi var iväg sist men snart är det dags igen. Den andra februari sticker jag och Elvira iväg till Bergen (alltså en stad i Norge och inte ett berg i naturen) där vi ska praktisera hos kompaniet Carteblanche. Det är ett modernkompani och de dansklipp jag sett får mig att bli supertaggad. Under de två veckorna kommer vi att få vara med på auditon. De tar nämligen in tre nya dansare och vi ska få vara med. Jag och Elvira är fett nervösa inför detta men det är en superbra träning med tanke på alla auditons som ligger framför oss i vår.

Nu ska jag och mamma köra ett träningspass för att sedan dega ner oss och se sista delen av sagan om ringen triologin. Ikväll blir det the hobbit på bio och man vill ju öka hypen så mycket som möjligt.

 
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej