London!

1kommentarer

Nu har jag äntligen varit på min första audition! Ja och pappa åkte iväg tlll London i tre dagar och bodde på ett mysigt hotell som låg en minut ifrån skolan. Jag var riktigt nervös innan men när jag väl kom dit, försvann nervositeten och jag kände mig rätt lugn. Både lärarna och eleverna tog väl hand om oss och skapade en riktigt trevlig atmosfär.
Vi började med kontaktimprovisation, sedan en balettlektion och avslutade med en modern klass. Efter klasserna fick alla visa upp varsitt solo inför juryn, en och en. Dagen avslutade sedan med en "physical exemination" (vet inte hur jag ska översätta) och intervju. Beskedet får jag om två- tre veckor så nu gäller det att hålla tummarna! :)
 
 
Här är en bild på dansskolan!
 
 
Pappa kände sig jääättecoool och ville visa alla människor att han inte behövde använda telefonkiosken eftersom han har en egen telefon att ringa med
 
 
Blev så avundsjuk på alla barn som kan skaffa sig sånna här mjukisdjur! Det fanns då inte på min tid!
 
/ Madeleine
 
 
 

1 kommentarer

Mamma

27 Mar 2013 20:58

Håller alla tummar för dig älskling <3

Kommentera

Publiceras ej