Wohhoooo!!

1kommentarer

Jag minns när jag tittade på "So you think you can dance" för första gången och häpnades och störde mig över dansarnas (framförallt tjejernas) reaktion när de fått veta att det gått vidare i tävlingen, hur de skrek och hur de inte kunde sluta hoppa. Igår fick jag veta att jag kommit in på London contemporary dance school och min första reaktion var att skrika och att hoppa upp på ryggen på en oförberedd klasskompis, som tack och lov lyckades hålla balansen. De är helt otroligt och jag är så lycklig just nu. Det kändes så långt borta, att komma in på en skola utomlands och lyckas konkurrera ut 1000 andra sökande. Men nu vet jag att ingenting är omöjligt och att man aldrig ska ge upp, för tillslut går det, tillslut får man vinden i ryggen. London here I come!

Dagens visdomsord: Vill du någonting av hela ditt hjärta ge aldrig upp!

/Madeleine

/Madeleine

1 kommentarer

Anonym

11 Apr 2013 16:26

Grattis till Dig!!! T o m Lennart kom ihåg att berätta detta när han kom hem igår.
Många kramar Maria

Kommentera

Publiceras ej